Ο γίγαντας των γαλλικών σούπερ-μάρκετ, Carrefour, υποχωρεί στη διαμάχη για την επωνυμία “easy”.

Η easyGroup του ιδιοκτήτη της εύχρηστης οικογένειας μάρκας του Sir Stelios Haji-Ioannou έχει σήμερα αξιωθεί για μια ιστορική νίκη στην μακρόχρονη νομική μάχη με τον γαλλικό γαλλικό σούπερ μάρκετ Carrefour.

Μεταξύ του 2014 και του 2016, ο γίγαντας των σούπερ μάρκετ άνοιξε διάφορα καταστήματα στο Βέλγιο χρησιμοποιώντας το πορτοκαλί χρώμα σε μια γραμματοσειρά που μοιάζει με το στυλ της οικογένειας easyGroup.

Μετά από νομικές ενέργειες και εκπροσώπηση από τους δικηγόρους της easyGroup, η Carrefour έχει τώρα ανακατασκευάσει αυτά τα καταστήματα σε δικό τους στυλ “Carrefour Express”. (Πριν και μετά οι φωτογραφίες των πινακίδων καταστήματος είναι πάνω.)

Ο κύριος Στέλιος Χατζή-Ιωάννου, ιδιοκτήτης της οικογένειας “easy” που περιλαμβάνει την easyJet, easyHotel, easyCar μεταξύ πολλών άλλων δήλωνε:

«Χαίρομαι που ένας άλλος κλέφτης μάρκας έχει« μεταρρυθμιστεί ». Οι εταιρείες του μεγέθους της Carrefour δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούν ένα εμπορικό σήμα που μπερδεύει τον καταναλωτή. Είμαι βέβαιος ότι ήταν ένα αφελές λάθος κάποιου μεσαίου διευθυντή στην εταιρία (Carrefour) να χρησιμοποιήσει την εύχρηστη μάρκα χωρίς την άδειά μας.”

“Έχουμε μια μακροχρόνια και καλά δημοσιευμένη πολιτική για την επιδίωξη κλοπών εταιρικής ταυτότητας σε δικαστήρια στο Ηνωμένο Βασίλειο, την ΕΕ και πέρα από αυτήν.”